مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-12پزشكي

آخرین وضعیت بیماران کرونایی گیلان از زبان سخنگوی علوم پزشکی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن هشت بیمار کرونایی در استان گیلان گفت: علیرغم کنترل کرونا در استان گیلان ولی کماکان 10 نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند شیوع درمان و تمامی صنوف، روند شیوع کرونا در استان گیلان برای چندمین هفته یک روند با ثباتی بوده است که امیدوارم همچنان ادامه دار باشد.

وی با اشاره به شناسایی هشت بیمار کرونایی در استان گیلان گفت: با بستری شدن هشت شهروند گیلانی مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران مبتلا به این بیماری در بیمارستان های گیلان به 45 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رعایت دستور العمل های بهداشتی در استان گیلان افزود: علیرغم کنترل کرونا در استان گیلان ولی کماکان 10 نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

مهرابیان از ترخیص پنج بیمار کرونایی بهبود یافته در شبانه روز گذشته از بیمارستان های گیلان خبر داد و گفت: هر چند آمار مبتلایان کرونا با افت و خیز همراه است، اما لازم است برای همه گیر نشدن این بیماری در فصل سرما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم و در صورت داشتن علائم سرما خودگی از حضور در مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بیماران کرونایی گیلان از زبان سخنگوی علوم پزشکی

آخرین وضعیت بیماران کرونایی گیلان از زبان سخنگوی علوم پزشکی