مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-12بين الملل

رییس پارلمان لبنان، خلأ ریاست جمهوری را اسفناک خواند


رییس پارلمان لبنان در میانه خلأ در پست ریاست جمهوری این کشور بار دیگر اعلام کرد، وضعیت اسفناک است و بدون دستیابی به توافق، کشور تاوان آن را خواهد داد.

- رییس پارلمان لبنان، خلأ ریاست جمهوری را "اسفناک" خواند رییس پارلمان لبنان در میانه خلأ در پست ریاست جمهوری این کشور بار دیگر اعلام کرد، وضعیت اسفناک است و بدون دستیابی به توافق، کشور تاوان آن را خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیه بری، رییس پارلمان لبنان در گفتگو با روزنامه الجمهوریه گفت، خلأ در پست ریاست جمهوری نمی تواند بیشتر از تنها چند هفته ادامه یابد و در این خصوص کسی از چند ماه صحبت نمی کند؛ مشابه اتفاقی که پس از پایان ریاست جمهوری میشل سلیمان، شانزدهمین رییس جمهور (از 25 مه 2008 تا 25 مه 2014) لبنان افتاد و این پست دو سال و نیم خالی ماند.

وضعیت لبنان در این مرحله مثل پس از دوره سلیمان نیست بلکه بدتر شده و اسفبار است .

وی افزود، توافق برای انتخاب رییس جمهوری جدید لازم است و بدون این توافق خلأ در پست ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت و هزینه آن را هم کشور خواهد پرداخت.

نبیه بری گفت، تعلیق ابتکارعمل گفتگو به این معنا نیست که در این دوره سخت و پیچیده در شرایطی که نبود رییس جمهوری خرج سنگینی بر دوش کشور گذاشته، او بیکار می ماند؛ بلکه او یک بازه زمانی حداکثر تا پایان سال 2022 تعیین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان لبنان، خلأ ریاست جمهوری را اسفناک خواند

رییس پارلمان لبنان، خلأ ریاست جمهوری را اسفناک خواند