مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-12سياسي

جنبش وال استریت نتیجه مدیریت صدور اندیشه های انقلاب است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت های دنیا توجه و بسط فکری به جمهوری اسلامی دارند، گفت: جنبش وال استریت نتیجه مدیریت صدور انقلاب و اندیشه های آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشهود است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نظام اسلامی باید تعامل بصیرانه و مهربانانه با مردم داشته باشد، افزود: مدیر و انسان با تجربه باید بداند مواجهات وی با دنیای پیرامون چگونه باشد.

وی با بیان اینکه اهل بیت در مواجهه با عموم مردم هوشمندانه و صبورانه عمل می کردند، تصریح کرد: امام صادق ضمن تبیین معارف، اسلام را حفظ کردند و اگر اهل بیت نبودند امروز چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه در طول تاریخ خونبار تشیع، عالمان برجسته شیعه مانند شیخ طوسی در سایه مکتب اهل بیت در علم پیشتاز بودند، گفت: طبق گفته یکی از نظریه پردازان غربی، ایران خطرناک برای غرب، ایران دارای منابع غنی انسانی است.

امام جمعه رشت افزود: اگر منصفانه به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم، در برخی رشته ها رتبه اول و دوم در دنیا را داریم و در بسیاری از دانش ها با تلاش جوانان این مرز و بوم به محل رجوع سایر کشورها تبدیل شدیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مورد حمایت همه کشورهای اسلامی است، بیان کرد: ایران در دو مقطع ابرقدرت بوده است؛ یکی چهار هزار سال قبل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش وال استریت نتیجه مدیریت صدور اندیشه های انقلاب است

جنبش وال استریت نتیجه مدیریت صدور اندیشه های انقلاب است