مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-12سياسي

از صحبت هایم در مجلس سوء برداشت شد


وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص انتقادات و ابهامات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه ها در اجرای تبصره 18 بودجه 1400 - 1401 توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی در حاشیه مراسم رونمایی از چک الکترونیک در پاسخ به ابهامات و انتقادات پیش آمده پس از جلسه مجلس درباره بررسی عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای تبصره 18 بودجه 1400 و 1401 اظهار کرد: بنده ملاحظات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کاملا درک می کنم.

خودم هم در جایگاه نمایندگی بوده ام و می دانم که مجلس دغدغه مردم و مشکلات آن ها را دارد و حل این مشکلات در گرو همکاری مجلس و دولت است.

وی افزود: در موضوع تبصره 18 نیز اتفاقا همکاری بسیاری خوبی از جانب کمیسیون های مجلس انجام شده است که جا دارد از شخص رییس مجلس و کمیسیون قدردانی کنم.

مطالبه و نظارت مجلس و پاسخ گویی دولت مردان امری ضروری است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رییس مجلس سوء برداشت شده و برخی به دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.

در خصوص لایحه اموال تملیکی، تلاش کرده و می کنیم تفاوت دیدگاهی که پیرامون لایحه دوفوریتی وجود دارد حل و فصل شده و لایحه به جریان بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صحبت هایم در مجلس سوء برداشت شد

از صحبت هایم در مجلس سوء برداشت شد