مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-12سياسي

انزوای دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با اشاره به انزوای دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستاصل شود.

- حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در مراسم اولین یادواده شهدای صالحین کشور در حسینه حضرت اباالفضل سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران ها خط شکن جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت بوده است، اظهار کرد: سپاه هم در دوران دفاع مقدس، هم در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و هم در تمامی بحران ها به این نظام مقدس کمک کرده است.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار علیه جمهوری اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با تحلیل نادرست همواره تصمیمات اشتباهی علیه کشور گرفت و طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمنان جمهوری اسلامی جزو احمق ترین های عالم هستند زیرا آنان از بصریت مردم ایران آگاهی ندارند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان یکی از برنامه های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی را تجهیز گروهک های تروریستی و تجزیه طلب دانست و بیان کرد: ورود منافقین، کمک به تجزیه طلبان و سپس تجهیز گروهک های تروریستی و اخیرا اغتشاش از جمله برنامه های دشمن برای فروپاشی جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزوای دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی

انزوای دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی