مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-12حوادث

امدادرسانی به بیش از 90 نفر طی 48 ساعت گذشته در خوزستان


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در 48 ساعت گذشته به 6 حادثه جاده ای،یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شده است.

-  امیرعباس نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به بارندگی اخیر در استان، بیان کرد:در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متاثر از این بارش ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک ارزیابی ها انجام و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد:در این آب گرفتگی به 90 نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این عزیزان توزیع شده است.

او در ادامه با اشاره به حوادث جاده ای در این بازه زمانی گفت: نجاتگران پایگاه های امدادی نیز در محورهای اندیکا_تاراز، هندیجان_بوطاری،شوش_دانیال نبی، مسجدسلیمان_ سه راهی لالی، شادگان_دارخوین و محور شوش اندیمشک به 7 مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال داده اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجاتگران تصریح کرد: 8 خودرو آمبولانس، 13 تیم عملیاتی در حوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 90 نفر طی 48 ساعت گذشته در خوزستان

امدادرسانی به بیش از 90 نفر طی 48 ساعت گذشته در خوزستان