مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-12سياسي

آغاز انتخابات فرمایشی بحرین در میان تحریم گسترده و اعتراضات مردمی


صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.

- گروه بین الملل : از صبح امروز شنبه مراکز اخذ رأی انتخابات فرمایشی در بحرین باز شد.

رژیم آل خلیفه در حالی این انتخابات پارلمانی را برگزار می کند که صلاحیت دستکم یک هزار نامزد را به دلیل گرایشات سیاسی مخالف آنها پیش از انتخابات رد کرده است.

در همین راستا، گروه های سیاسی بحرینی این انتخابات فرمایشی را به طور گسترده تحریم کرده و بر عدم مشارکت قطعی در آن تاکید ورزیده اند.

مردم بحرین نیز در روزهای اخیر با برگزاری تظاهرات و اعتراضاتی در مناطق مختلف مخالفت خود را با این انتخابات فرمایشی ابراز داشته اند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که شامگاه جمعه مناطق مختلف پایتخت بحرین از جمله ابوصبیع، الدیه جدحفص و برخی دیگر از مناطق منامه شاهد اعتراضات گسترده مردمی علیه انتخابات صوری و نمایشی بوده است.

بنابراین گزارش، مردم بحرین با تاکید بر عدم مشارکت خود در این انتخابات تاکید کرده اند که مشارکت در انتخابات فرمایشی رژیم آل خلیفه تنها در راستای منافع طبقه سیاسی حاکم قرار دارد و به طور تلویحی مشارکت در آن تأییدی بر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخابات فرمایشی بحرین در میان تحریم گسترده و اعتراضات مردمی

آغاز انتخابات فرمایشی بحرین در میان تحریم گسترده و اعتراضات مردمی