مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-12اقتصادي

ارسال 810میلیون لیتر سوخت از منطقه تربت حیدریه به شرق و جنوب کشور


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت:810میلیون لیتر انواع فرآورده های سوختی از حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه به مناطق خراسان جنوبی و زاهدان حمل و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد بلندی صبح شنبه در هفتمین جلسه هماهنگی که با حضور مدیران نواحی تابعه با محوریت توزیع سوخت زمستانی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 810 میلیون لیتر انواع فرآورده های سوختی از حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه به مناطق خراسان جنوبی و زاهدان حمل و توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: این میزان سوخت توسط 10 هزار سرویس نفتکش از انبار نفت منطقه تربت حیدریه انجام شد.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، انتظار شهروندان و به خصوص روستاییان آن است تا این نظم و روانی عرضه سوخت در ماه های باقیمانده سال جاری نیز تداوم و ما با استفاده از تجارب موفق سال های قبل، تلاش مظاعف دست اندرکاران حوزه سوخت رسانی و تشدید تیم های کنترلی و نظارتی شاهد تأمین و توزیع پایدار سوخت بخش های مختلف مصرف خواهیم بود.

بلندی تصریح کرد: با شروع فصل سردسال و آغاز برداشت زعفران از مزارع حوزه عملیاتی منطقه با پتانسیل موجود در ناوگان حمل و منطقه و تلاش دست اندرکاران حوزه سوخت رسانی مشکلی در تأمین سوخت مصرفی مردم نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 810میلیون لیتر سوخت از منطقه تربت حیدریه به شرق و جنوب کشور

ارسال 810میلیون لیتر سوخت از منطقه تربت حیدریه به شرق و جنوب کشور