مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-12اجتماعي

برآورد میانگین حدود 95 درصدی باسوادی در خوزستان


سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پوشش 28 هزار سوادآموز در سال گذشته، گفت: براساس بررسی ها برآورد می شود که وضعیت کنونی میانگین باسوادی استان در رده سنی 10 تا 49 سال، - ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به پوشش 28 هزار سوادآموز در سال گذشته، گفت: براساس بررسی ها برآورد می شود که وضعیت کنونی میانگین باسوادی استان در رده سنی 10 تا 49 سال، 94.

7 درصد باشد.

اردشیر شریف زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلاس های سوادآموزی هر ساله در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال اجرا می شود.

تعداد سوادآموزانی که برای تحت پوشش قرار دادن، پیش بینی شده برای سال جاری مجموعا 29 هزار و 50 نفر است؛ یعنی در دوره سوادآموزی 14 هزار نفر، دوره انتقال 8 هزار و 130 نفر و دوره تحکیم 6 هزار و 920 نفر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال شروع کلاس گذاری دوره سوادآموزی از پایان آبان ماه آغاز خواهد بود، افزود: سال گذشته، 28 هزار نفر تحت پوشش دوره سوادآموزی قرار گفتند، امسال نیز پیش بینی می شود بیش از 29 هزار نفر تحت پوشش قرار گیرند.

سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص میانگین باسوادی در استان، گفت: افراد تحت پوشش معاونت سوادآموزی از سنین 10 تا 49 ساله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد میانگین حدود 95 درصدی باسوادی در خوزستان

برآورد میانگین حدود 95 درصدی باسوادی در خوزستان