مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-12اقتصادي

اتاق های فکر در بخش تعاون البرز تشکیل می شود


معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام خبر تشکیل اتاق های فکر و بخش های پژوهش مدیریت تعاون گفت: به منظور شناسایی، - ایسنا/البرز معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام خبر تشکیل اتاق های فکر و بخش های پژوهش مدیریت تعاون گفت: به منظور شناسایی، تبیین و حل مسائل و مشکلات و ایجاد بسترهای مناسب برای بهره گیری از نیروهای خلاق دانشگاهی، اتاق های فکر بخش تعاون تشکیل می شود.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امیری گفت: همکاران من در بخش پژوهش این اداره کل با استفاده از مدیریت دانش به ثبت و ضبط تجارب فعالان موفق در بخش تعاون خواهند پرداخت و تجربیات افراد در حل مسائل مختلف در حوزه های فعالیتی بخش های متنوع تعاون می تواند کارگشای تعاونگرانی باشد که اخیراً پا به عرصه تعاون گذاشتند.

وی در ادامه افزود: البته آموزش های مستمر از طریق سامانه تخصصی تعاون، برای متقاضیان جدید فعالیت در بخش تعاون پیش بینی شده و این دوره ها به صورت مستمر به محض ثبت مقدمات اولیه تعاونی برای اعضای هیئت موسس و سپس برای هیئت عامل تعاونی ها برگزار می شود.

امیری افزود: نظارت های کافی برای اجرای دقیق دوره های آموزشی برای تعاونگران از سوی کارشناسان تعاون در ادارات شهرستان ها و مدیریت تعاون استان صورت می پذیرد تا مشکلات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق های فکر در بخش تعاون البرز تشکیل می شود

اتاق های فکر در بخش تعاون البرز تشکیل می شود