مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-12فرهنگي

آگهی نمای کتاب در شهر؛ خوب است ولو با گاف و گزینشی!


 با وجود موارد ی چون گافِ تصویر احمد تفضلی به جای محمود تفضلی و داوری بر اساس مواضع سیاسی صاحب اثر نه صرفا کیفیت خود اثر دوست دار کتاب نمی تواند نظر منفی ابراز کند چون حس خوبی است که امروز و در 21 آبان -زادروز نیما یوشیج- تصویر بنیان گذار شعر نو را به بهانه .

-  با وجود موارد ی چون گافِ تصویر احمد تفضلی به جای محمود تفضلی و داوری بر اساس مواضع سیاسی صاحب اثر نه صرفا کیفیت خود اثر دوست دار کتاب نمی تواند نظر منفی ابراز کند چون حس خوبی است که امروز و در 21 آبان -زادروز نیما یوشیج- تصویر بنیان گذار شعر نو را به بهانه کتاب هایش در سطح شهر ببینی و تبلیغ کتاب شهر را فرهنگی می کند.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- اقدام شهرداری تهران (سازمان زیباسازی) در اختصاص بیلبورد [آگهی نما]های شهری به معرفی برخی کتاب ها با نام و چهره نویسندگان آنان درسطح شهر با واکنش های متفاوت و به خاطر یک مورد با طعنه رو به رو شده است.

      طعنه به خاطر اشتباه فاحش در قرار دادن تصویر احمد تفضلی به جای محمود تفضلی است که در برخی آگهی نماها اصلاح شده و در بعضی هنوز نه.

چندان که ساعتی پیش در میدان میوه و تره بار قزل قلعه تهران (جلال آل احمد) دیدم در بیلبورد معرفی نگاهی به تاریخ جهان همچنان از تصویر احمد تفضلی استفاده شده نه محمود تفضلی در حالی که مترجم با نویسنده کتاب ( جواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی نمای کتاب در شهر؛ خوب است ولو با گاف و گزینشی!

آگهی نمای کتاب در شهر؛ خوب است ولو با گاف و گزینشی!