مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-12اقتصادي

ساخت وساز 600 خانوار در بجنورد خارج از محدوده شهری


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بجنورد گفت: در حاشیه شهر بجنورد حدود 600 خانوار هستند که در خارج از محدوده ساخت و ساز داشته اند، که اکنون این خانواده ها برای دریافت خدمات به مشکل خورده اند.

- مصطفی راعی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه در حاشیه شهر بجنورد حدود 600 خانوار هستند که در خارج از محدوده ساخت و ساز داشته اند،  اظهار کرد: اکنون این خانواده ها برای دریافت خدمات به مشکل خورده اند، هر چند دستگاه های خدمات رسان هیچ مسئله ای برای ارائه خدمات ندارند، اما باید تخلف مرتفع شود.

وی گفت اختصاص انشعابات غیردائم، در روستاهای حریم شهر بجنورد شامل باقرخان 3، علی آباد، باغچق، صندل آباد، کلاته یاور، آذرسا و محمدعلی پهلوان برای ساکنان و دستگاه ها مشکلاتی را ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بجنورد افزود: در سال 96 قانونی تحت عنوان مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز انشعابات توسط مجلس تصویب شد که در این قانون افرادی که انشعاب غیر مجاز دارند، نحوه برخورد و جریمه با آنها مطرح شده است.

وی گفت: در ماده چهارم این قانون به صراحت مطرح شده که دستگاه های خدمات رسان که مشمول قانون هستند می توانند انشعابات غیردائم را با تعرفه های مشخص شده به منازل ارائه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت وساز 600 خانوار در بجنورد خارج از محدوده شهری

ساخت وساز 600 خانوار در بجنورد خارج از محدوده شهری