مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-12اقتصادي

هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است


مجموعه کشت و صنعت لرستان در بحث کشاورزی تولیدات ارگانیک، بازار صادرات، تولیدات گلخانه ای و باغی سرآمد است و مطابق با شعار سال که دانش بنیان نیز است، - ایسنا/لرستان مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: مجموعه کشت و صنعت لرستان در بحث کشاورزی تولیدات ارگانیک، بازار صادرات، تولیدات گلخانه ای و باغی سرآمد است و مطابق با شعار سال که دانش بنیان نیز است، واقعا از افتخارات گردشگری ایران محسوب می شود.

صادق توسلی زاده در بازدید از مجموعه بزرگ کشت وصنعت و گردشگری فجر صفا لرستان اظهار کرد: مجموعه کشت و صنعت لرستان تجلی همه جانبه گردشگری کشاورزی است که صنعت دامپروری، تولیدات گلخانه ای و باغات متنوع توام با پارامترهای گردشگری را شامل می شود و در تحقق گردشگری کشاورزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عملکرد درخشانی داشته است.

وی عنوان کرد: امروز مشاهده کردیم خانواده گردشگری استان بسیار بزرگ تر از تصور ماست و این ظرفیت خوب گردشگری کشاورزی به ویژه نمود همکاری خوب اداره کل میراث فرهنگی لرستان، جهاد کشاورزی و مجموعه کشت وصنعت باید الگوی سایر استان های مستعد قرار گیرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: مجموعه کشت و صنعت لرستان در بحث کشاورزی تولیدات ارگانیک، بازار صادرات، تولیدات گلخانه ای و باغی سرآمد است و مطابق با شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است

هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است