مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-12سياسي

انزلی در حوزه مخابراتی نیاز به طرح جامع دارد


نماینده انزلی در مجلس با تاکید بر اینکه انزلی در حوزه مخابراتی نیاز به طرح جامع دارد، گفت: با توجه به محدود بودن روستاها و جلگه ای بودن منطقه انتظار نداریم که در روستاها آنتن دهی نداشته باشیم.

- احمد دنیامالی در جلسه بررسی و رفع مشکلات مخابراتی بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از مدت ها پیش پیگیر رفع مشکلات مخابراتی شهرستان بندر انزلی در سطوح مسئولان کشوری بودیم.

وی با اشاره به وضعیت مخابراتی و ارتباطی شهرستان گفت: الزاما رکوردهایی که داریم نشان دهنده وضعیت بهبود نیست؛ با توجه به اینکه انزلی یک شهر خطی و دارای جمعیت سیار است و به این مسئله توجه نشده؛ همچنین حریم دریا و تالاب داریم که جمعیت با اهداف کار و گردشگری در آن حضور دارند.

دنیامالی با بیان اینکه گردشگران و افرادی که به تالاب و دریا می روند در بعضی از این مناطق روی گوشی های خود آنتن ندارند، تصریح کرد: این مسئله در حوزه گردشگری و ایمنی دارای اهمیت است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعد از رشت دومین شهر پرجمعیت استان هستیم و انتظار ما این است که برای رفع این مشکلات یک طرح جامع داشته باشیم.

وی با بیان اینکه به دنبال بهبود شرایط موجود هستیم، گفت: باید یک طرح جامع داشته باشیم و حداقل بدانیم پنج سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزلی در حوزه مخابراتی نیاز به طرح جامع دارد

انزلی در حوزه مخابراتی نیاز به طرح جامع دارد