مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-12سياسي

«نسل z» چگونه دموکرات ها را در انتخابات کنگره آمریکا نجات داد؟


پایگاه خبری المیادین در گزارشی به تأثیر «نسل z» یا «نسل اینترنت و بومی های دیجیتال» بر روند انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا پرداخت.

- پایگاه خبری المیادین در گزارشی به تأثیر نسل z یا نسل اینترنت و بومی های دیجیتال بر روند انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایگاه خبری المیادین در گزارشی به بررسی تأثیر نسل z یا نسل اینترنت و بومی های دیجیتال(کسانی که در عصر دیجیتال به دنیا آمدند) بر انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا پرداخته و در صدد پاسخ به این سوال برآمده است که چگونه این نسل توانست معادله را در این انتخابات تغییر دهد و برای دومین بار متوالی جلوی پیشروی جمهوریخواهان را بگیرد.

پایگاه خبری المیادین در گزارشی به قلم سمیه رقه در این خصوص نوشت: در حالی که نظرسنجی ها و ارزیابی های رسانه های آمریکایی ماه ها پیش از احتمال پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای آمریکا حکایت داشت، به نظر می رسد که عملیات شمارش مداوم آرا این ارزیابی ها را بر هم زده است.

پایگاه خبری آمریکایی سیرکل ، ناامیدی جمهوری خواهان از کسب نتیجه مورد نظر در انتخابات میان دوره ای کنگره و تحمیل موج قرمز را به دسته ای از جوانان نسبت داد که در انتخابات میان دوره ای 2022 تأثیر زیادی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نسل z» چگونه دموکرات ها را در انتخابات کنگره آمریکا نجات داد؟

«نسل z» چگونه دموکرات ها را در انتخابات کنگره آمریکا نجات داد؟