مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-12اقتصادي

انصراف از شغل نانوایی به دلیل تطبیق نشدن درآمد با هزینه مخارج در ایلام


رییس اتحادیه نانوایان استان ایلام گفت: تعدادی نانوایی به دلیل تطبیق نشدن درآمد با هزینه مخارج از ادامه این شغل انصراف دادند.

- جعفر شیری رییس اتحادیه نانوایان استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: وضعیت آرد استان در وضعیت مطلوبی است و هیچ گونه مشکل در خصوص کمبود آرد وجود ندارد.

  وی افزود: در استان در مجموع 689 نانوایی وجود دارد که 210 تا 216 نانوایی فعال هستند؛ بقیه نانوایی ها به دلیل تطبیق نشدن درآمد با هزینه مخارج از ادامه این شغل انصراف و به دیگر مشاغل مراجعه کردند.

  شیری تصریح کرد: وضعیت نانوایی در استان بسیار در وضعیت وخیمی است به دلیل نرخ ثابت نان از سال 97 و هزینه و مخارج های بسیار بالا نانوایی از جمله هزینه های خمیرمایه، آب  برق، گاز، بیمه تامین اجتماعی، دستمزد کارگران و هزینه اجاره نانوایی های استان رو به سمت ورشکستگی است.

رییس اتحادیه نانوایان استان گفت: بسیاری از نانوایی ها تقاضای انصراف از این شغل را داشته اند که با صحبت های اتحادیه و به خاطر مردم تا در مضیقه نان نباشند در حال حاضر سرپا هستند.

  این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: از مسئولین ذی رابط خواهان رسیدگی هستیم تا با تغییر نرخ نان یا افزایش یارانه به حمایت از این صنف هرچه زودتر رسیدگی شود تا از بسته شدن بسیاری از نانوایان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف از شغل نانوایی به دلیل تطبیق نشدن درآمد با هزینه مخارج در ایلام

انصراف از شغل نانوایی به دلیل تطبیق نشدن درآمد با هزینه مخارج در ایلام