مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-12اقتصادي

ارائه مدل جدید قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم توزیع


محققان کشور موفق به ارائه مدلی جدید برای قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم های توزیع با رویکرد تئوری بازی ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متینه زیاری دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح ارائه مدل قیمت گذاری مبتنی بر رفتار در سیستم های توزیع با استفاده از رویکرد تئوری بازی ها گفت: سیستم های توزیع و زنجیره های تأمین نسبت به تغییرات و نوسانات تقاضا، قیمت و.

بسیار حساس هستند.

وی با بیان اینکه تغییرات جزیی در سیستم های توزیع می تواند تأثیر قابل توجهی در کل سیستم داشته باشد و گاهاً باعث از دست رفتن سهم بازار در شرایط رقابتی شود، گفت: در نظر گرفتن بحث قیمت گذاری به هنگام برنامه ریزی، علاوه بر مدیریت هزینه ها، موجب افزایش سهم بازار در شرایط رقابتی و بهبود انعطاف پذیری می شود.

وی تاکید کرد: درنظر گرفتن فاکتورهای رقابتی، لحاظ کردن رفتار مشتری و آنچه میزان رضایت و مطلوبیت مشتریان را افزایش می دهد روی موقعیت و اقبال سیستم های توزیع تاثیر بسزایی دارد.

از این رو مدل قیمت گذاری مبتنی بر رفتار در سیستم های توزیع با استفاده از رویکرد تئوری بازی ها دراین پروژه مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مدل جدید قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم توزیع

ارائه مدل جدید قیمت گذاری مبتنی بر رفتار مشتری در سیستم توزیع