مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-12سياسي

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با 8 کشور دنیا تعامل علمی دارد


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دافوس آجا دانست و از برقراری تعامل علمی با 8 کشور دنیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در گفت وگو با دفاع پرس، اظهار داشت: مهم ترین وظیفه مراکز علمی و آموزشی، تربیت نسل های آینده کشور است و ارتش جمهوری اسلامی برای تحقق این هدف متعالی تلاش می کند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش براساس رسالت ذاتی خود فرماندهان آینده نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی را که هدایت و راهبری این مجموعه ها را در آینده ای نه چندان دور برعهده خواهند داشت را در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا آموزش می دهد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش افزود: امروز مجموعه علمی و آموزشی دافوس آجا کاری را که در گذشته کشورهای دیگر برای ارتش انجام می دادند به طور مستقل برای ارتش انجام می دهد و امروز افتخار حضور دانشجو از هشت کشور دنیا را داریم که تحت فرآیند آموزشی دافوس آجا قرار دارند.

برخی از این کشورها که با کشور ما تعامل علمی و آموزشی برقرار کرده اند از ما درخواست سهمیه مازاد دانشجو دارند که این به معنای عملکرد مطلوب دافوس در حوزه آموزش و پژوهش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با 8 کشور دنیا تعامل علمی دارد

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با 8 کشور دنیا تعامل علمی دارد