مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-12دانش

ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی


ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه آزاد در پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، تهران، خراسان شمالی، البرز، گیلان، گلستان، خوزستان و واحدهای مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد در این نمایشگاه حضور داشتند.

دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه به ارائه و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های خود در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف اعم از تولید ماشین آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین خدمات مورد نیاز صنایع، واحدهای تولیدی، آزمایشگاهی و کارگاهی پرداخت.

ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان، عرضه آخرین پیشرفتهای صنعتی توسط شرکتهای پیشرو بین المللی، ایجاد فضایی برای تعامل بین فعالان حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از قبیل تولیدکنندگان، بازرگانان، ارائه کنندگان خدمات و توزیع کنندگان و ایجاد بستری جهت تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی

ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی