مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-12اجتماعي

جمع آوری تله های زنده گیر بوجاق در اوج خطر + تصاویر


دو باب کومه صید و شکار تخریب و 31 تله زنده گیری پرندگان و 15 عدد تپه و عوارض مصنوعی جهت به دام انداختن پرندگان شکاری در پارک ملی خشکی دریایی بوجاق کیاشهر توسط یگان حفاظت محیط زیست جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، پارک های ملی جزو مناطق حفاظتی چهارگانه سازمان حفاظت محیط زیست و دارای بالاترین سطح حفاظتی هستند و پارک ملی خشکی دریایی بوجاق با توجه به تالابی بودن بخشی از مساحت آن، مأمن و پناهگاهی امن جهت زمستان گذرانی پرندگان مهاجر است.

پارک ملی بوجاق تنها منطقه حفاظت شده و پارک خشکی-دریایی ایران محسوب می شود که در شهرستان آستانه اشرفیه واقع شده است و از جنوب به بندرکیاشهر و زیباکنار، از غرب به رودخانه اوشمک، از شرق به ایستگاه رادیویی امیرکیاسر و از شمال به دریای خزر می رسد.

در فصل مهاجرت جمعیتی بالغ بر 234 گونه پرنده از 49 تیره مختلف به این پارک ملی مهاجرت می کنند و در حال حاضر 12 گونه از این جانداران در معرض انقراض قرار دارند.

احسان باقری پور، سرپرست اداره پارک ملی بوجاق امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از تخریب تله های زنده گیری پرندگان در اوج خطر و کومه های صید و شکار غیرمجاز در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: دو باب کومه صید و شکار تخریب و 31 تله زنده گیری پرندگان و 15 عدد تپه و عوارض مصنوعی جهت به دام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تله های زنده گیر بوجاق در اوج خطر + تصاویر

جمع آوری تله های زنده گیر بوجاق در اوج خطر + تصاویر