مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-12سياسي

ویژه برنامه های فارس برای سی امین دوره هفته کتاب


در اولین روز از هفته کتاب، با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی فارس، برنامه های ویژه گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب در این استان، - تشریح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس شنبه 21 آبان در کنفرانس خبری مشترک ویژه هفته کتاب، با اشاره به برنامه ریزی برای انجام 1176 برنامه توسط این نهاد در استان، اعلام کرد که برگزاری 144 مسابقه فرهنگی، 21 محفل ادبی و 74 کارگاه آموزشی بخشی از این برنامه ها است.

روح الله منوچهری، با بیان اینکه روز 24 آبان، به مناسبت هفته کتاب، عضویت در کتابخانه های عمومی این استان رایگان خواهد بود و جرائم دیرکرد اعضا نیز طی این هفته شامل بخشودگی است، برگزاری نشست کتابدار معلم و مشق کتاب هنرمندان خوشنویس در کتابخانه رییسی شیراز را جزو برنامه های مد نظر اعلام کرد.

منوچهری، ضمن گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی تکفیری به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، خاطرنشان کرد که امسال 2 کتابخانه در شهرستان شیراز آماده بهره برداری خواهد بود و قرار است این مراکز فرهنگی به نام آرتین و آرشام سرایداران، نامگذاری شود.

او با اشاره به برگزاری گلباران قبور شهدا به عنوان گام نخست در هفته کتاب، سرکشی از خانواده شهدای کتابدار، بهره برداری از کتابخانه شهید جنگجو، شهید مدافع امنیت در روستای بالاده شهر ببرم شهرستان لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های فارس برای سی امین دوره هفته کتاب

ویژه برنامه های فارس برای سی امین دوره هفته کتاب