مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-12اجتماعي

طرح کاد پلاس، توصیه ای صمیمانه به والدین جهت بهبود آینده شغلی دانشجویان


یکی از وظایف ما والدین در مقابل فرزندانمان تعلیم، آموزش و با سواد نمودن فرزندمان است.

ما والدین با چه هدفی فرزندان خود را جهت آموزش و با سواد شدن به مدرسه می فرستیم؟ آیا جز این است که دوست داریم فرزندان مان آینده شغلی بهتری داشته باشند و ما هم بتوانیم به آن ها افتخار کنیم؟ - یکی از وظایف ما والدین در مقابل فرزندانمان تعلیم، آموزش و با سواد نمودن فرزندمان است.

ما والدین با چه هدفی فرزندان خود را جهت آموزش و با سواد شدن به مدرسه می فرستیم؟ آیا جز این است که دوست داریم فرزندان مان آینده شغلی بهتری داشته باشند و ما هم بتوانیم به آن ها افتخار کنیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نمایشگاه مجازی باما، به نظر شما چه چیزهایی باعث شده بخشی از دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، کسب و کار پایدار مرتبط با رشته تحصیلی و مورد انتظار خود را نداشته باشند؟ حال سؤال این است آیا از ابتدای شروع آموزش در پیش دبستانی و مدرسه تا زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه، با فرزندمان خود همراه بودیم و ایشان را حمایت نمودیم؟ والدین عزیز باید بدانیم در بسیاری از مواقع از حمایت فرزندان دانشجوی خود پس از ورود به دانشگاه غافل می شویم.

به عبارتی ما از ابتدای پیش دبستانی تا پایان مقطع متوسطه، کنکور و ورود به دانشگاه، وقت زیاد، هزینه های فراوان و حمایت های متنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاد پلاس، توصیه ای صمیمانه به والدین جهت بهبود آینده شغلی دانشجویان

طرح کاد پلاس، توصیه ای صمیمانه به والدین جهت بهبود آینده شغلی دانشجویان