مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-12سياسي

برگزاری 15 یادواره شهدا در بشرویه


در راستای برگزاری کنگره سرداران و 154 شهید این شهرستان تاکنون بالغ بر 15 یادواره شهدا برای اقشار مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است.

- علیزاده، فرماندار بشرویه، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: همچنان به مقام معظم رهبری فرموده اند، حقیقت شهادت، حقیقت عظیمی است و اگر این حقیقت توسط کسانس که در قبال شهدا مدیون هستند بزرگ و گرامیداشته شود به یقین تاریخ آینده بهره می برند، همچنان که تا به امروز از خون شهدا بهره مند شده ایم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم  رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: جایی که کوتاهی در این موضوع داشته ایم دشمن از آن بهره برده و در جنگ اخیر نیز این موضوع واضح و روشن است.

فرماندار بشرویه برگزاری کنگره شهدا یکی از درخواست های مردم ولایت مدار، دین دار و انقلابی مردم این شهرستان بوده است، یادآور شد: در دوران و زمانی مردم شریف بشرویه 154 شهید تقدیم انقلاب کردند که جمعیت آن حدود 9 هزار نفر بوده بنابراین حضور رزمندگان این شهرستان در جبهه های دفاع مقدس همیشگی و پایدار و مدام بوده است.

علیزاده با بیان اینکه از هشت ماه گذشته در راستای برگزاری سومین کنگره سرداران و 154 شهید این شهرستان برنامه ریزی شده است، افزود: در نخستین گام کمیته های مربوطه ذیل ستاد کنگره تشکیل شده و به طور مستمر اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 15 یادواره شهدا در بشرویه

برگزاری 15 یادواره شهدا در بشرویه