مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-12اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات استان اصفهان


کارشناس مسئول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه ناپایدار بارشی به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه ناپایدار تا اواسط هفته بر روی استان است.

بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

وی با اعلام اینکه مه آلودگی و کاهش دید و بارش برف در مناطق سردسیر در ارتفاعات دور از انتظارات نیست، افزود: بارش برف تنها در ارتفاعات ثبت شده و در شهرستان اصفهان فعلا بارش برفی ثبت نشده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده دو تا سه درجه سانتیگراد و در مناطق شرقی دو تا پنج درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت، اضافه کرد: دمای شهر اصفهان در گرم ترین ساعات به 14 درجه سانتیگراد و در خُنک ترین ساعات به 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

ورزنه با دمای 15 درجه و بویین میاندشت با دمای منفی یک درجه بالای صفر به عنوان گرم ترین و خُنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات استان اصفهان

بارش برف در ارتفاعات استان اصفهان