مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-12حوادث

بیش از 90 نفر توسط امدادگران هلال احمر خوزستان امدادرسانی شدند


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در 48 ساعت گذشته به 6 حادثه جاده ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرعباس نجفی با اشاره به بارندگی اخیر در استان خوزستان بیان کرد: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متأثر از این بارش ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک ارزیابی ها نیز انجام شده و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در این آب گرفتگی به 90 نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این افراد توزیع شده است.

وی با اشاره به حوادث جاده ای در این بازه زمانی گفت: نجات گران پایگاه های امدادی در محورهای اندیکا - تاراز، هندیجان - بوطاری، شوش - دانیال نبی، مسجدسلیمان - سه راهی لالی، شادگان - دارخوین و محور شوش - اندیمشک به 7 مصدوم امدادرسانی کرده و افراد را به مراکز درمانی انتقال داده اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجات گران تصریح کرد: 8 خودرو آمبولانس، 13 تیم عملیاتی در حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 نفر توسط امدادگران هلال احمر خوزستان امدادرسانی شدند

بیش از 90 نفر توسط امدادگران هلال احمر خوزستان امدادرسانی شدند