مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-12سياسي

راه اندازی کارخانه سیمان عنبرآباد بعد از 11 سال رهاشدگی


کارخانه سیمان عنبرآباد پس از 11 سال راکد بودن با پیگیری های انجام شده در حال راه اندازی است.

- ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: کارخانه سیمان عنبرآباد پس از 11 سال راکد بودن با پیگیری های انجام شده در حال راه اندازی است.

یزدان افشاری پور امروز 21 آبانماه در جلسه شورای اداری عنبرآباد با اشاره به نگاه مردمی دولت آیت الله رییسی در تکریم ارباب رجوع گفت: جایگاهی که امروز مسئولین در آن قرار دارند بواسطه حضور مردم است لذا تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری همه مدیران باشد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر هیئت دولت افزود: اعتبارات قابل توجه ای از محل سفر ریاست جمهور به شهرستان تخصیص یافته، لذا مدیران پیگیری جذب اعتبارات مربوط به پروژه های خود را به طور جد در دستور کار قرار دهند.

فرماندار عنبرآباد از راه اندازی کارخانه سیمان در این شهرستان با گذشت 11 سال خبرداد و اظهار کرد: پروژه احداث جاده معدن مس کرور با اعتبار 1700 میلیارد تومان در حال انجام است همچنین کارخانه سیمان عنبرآباد پس از 11 سال راکد بودن با پیگیری های انجام شده در حال راه اندازی است.

وی در ادامه با اشاره به اشتغالزایی و تحول اقتصادی ناشی از راه اندازی کارخانه سیمان و شهرک صنعتی شماره 2 گفت: اشتغال مهمترین اصل در راه اندازی سریع طرح های رها شده است و از طرفی شهرک صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه سیمان عنبرآباد بعد از 11 سال رهاشدگی

راه اندازی کارخانه سیمان عنبرآباد بعد از 11 سال رهاشدگی