مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-12اقتصادي

اختصاص 192 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب نهاوند


نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور معاون وزیر نیرو در شاخه زنان نهاوند و بازدید از چند طرح فاضلاب شهری 192 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه این بخش اختصاص یافت.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی آب و ضرورت ساماندهی این بخش از معاون وزیر نیرو برای بررسی مطالبات دعوت شد که خوشبختانه نتایج افزود: به منظور توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث ایستگاه های پمپاژ شهر نهاوند به تعداد سه دستگاه مبلغ 50 میلیارد اعتبار لحاظ شد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کم آبی فیروزان 3 میلیارد تومان اختصاص یافت تا چاه جدید حفر شود اضافه کرد: به منظور اجرای طرح جلوگیری از آلودگی رودخانه گاماسیاب از طریق 30 روستای حاشیه رودخانه، 2 میلیارد تومان برای مطالعه اولیه طرح اختصاص داده شد و مقرر شد هر چه سریعتر این مطالعه توسط مشاوران اجرایی شود.

شهبازی گفت: علاوه بر تخصیص اعتبارات یاد شده مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار برای تعویض و اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرهای گیان و برزول اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبار به منظور ساخت مخزن 5000 متر مکعبی روستای دو چشمه و رفع مشکلات ناشی از افت فشار شدید آب و اجرای خطوط انتقال در منطقه اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 192 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب نهاوند

اختصاص 192 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب نهاوند