مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-12سياسي

بانوان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و توانمند می شوند


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان در طرح شناسایی بانوان سرپرست خانواده مورد حمایت قرار می گیرند.

- عاطفه السادات مدبرنژاد از اجرای طرح شناسایی بانوان سرپرست خانواده در جهت حمایت و توانمندسازی از این قشر جامعه خبر داد و افزود: تفاهم نامه ای میان کمیته امداد و وزارت کشور برای اجرای طرح توانمندسازی و ارتقاء سلامت اجتماعی بانوان نیازمند غیر تحت حمایت سازمان های حمایتی با مشارکت گروه های مردمی و با رویکرد خانواده محور منعقد شده است.

وی اظهار کرد: این طرح شامل زنان مطلقه، زنانی که همسران آنها فوت شده، زنانی که همسران از کار افتاده دارند و دختران تجرد قطعی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بانوانی که در این طرح شناسایی می شوند نباید تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی و یا صندوق بازنشستگی باشند، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح شناسایی هدفمند و ارائه خدمات توانمندسازی زنان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، روانشناختی، حقوق، بهداشت و سلامت، حمایتی و معیشتی و کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و توانمند می شوند

بانوان سرپرست خانواده در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و توانمند می شوند