مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-12ورزشي

برگ برنده صداوسیما در جام جهانی قطر: پخش فوتبال ها با کیفیت 4k به همراه حواشی


مدیر شبکه نسیم از پخش بازی های جام جهانی و حواشی آن با کیفیت 4k در شبکه «فراتر» خبر داد.

او در عین حال درباره ی جزییات تولید و پخش ویژه برنامه های جام جهانی که در مرحله ی آماده سازی است، - برگ برنده صداوسیما در جام جهانی قطر: پخش فوتبال ها با کیفیت 4k به همراه حواشی مدیر شبکه نسیم از پخش بازی های جام جهانی و حواشی آن با کیفیت 4k در شبکه فراتر خبر داد.

او در عین حال درباره ی جزییات تولید و پخش ویژه برنامه های جام جهانی که در مرحله ی آماده سازی است، توضیحاتی را ارائه کرد.

شبکه فراتر هم اینک به عنوان زیرمجموعه شبکه نسیم، اولین شبکه پیشران در کشور و در رسانه ملی محسوب می شود که برنامه ها را با بالاترین کیفیت صوت و تصویر پخش می کند و فعلا در مراکز استان ها و همچنین از طریق ماهواره ها قابل دریافت است.

سیدمحمدرضا خوشرو ـ مدیر شبکه نسیم ـ در گفت وگویی با ایسنا، با اعلام خبر پخش بازی های جام جهانی با کیفیت 4k در این شبکه، درباره ی جزییات و نحوه پخش بازی ها، توضیح داد: پخش بازی ها و حواشی جام جهانی در کانال آزمایشی شبکه فراتر به صورت 4k از اقدامات جدید سازمان صداوسیماست.

شبکه فراتر، اولین شبکه پیشران در رسانه ملی است که با بالاترین کیفیت ممکن، صدا و تصویر بازی های جام جهانی را از این کانال جدید که زیر مجموعه ی شبکه نسیم است، پخش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ برنده صداوسیما در جام جهانی قطر: پخش فوتبال ها با کیفیت 4k به همراه حواشی

برگ برنده صداوسیما در جام جهانی قطر: پخش فوتبال ها با کیفیت 4k به همراه حواشی