مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-12سياسي

600 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی دو، با حضور 600 گروه جهادی از سراسر استان به میزبانی روستاهای کمتر برخوردار برگزار می شود.

- سمنان - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی دو، با حضور 600 گروه جهادی از سراسر استان به میزبانی روستاهای کمتر برخوردار برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان که ظهر شنبه به میزبانی استانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی دو قرار است از شنبه هفته آینده در استان برگزار شد، تاکید کرد: جلسات هماهنگی مورد نیاز در شهرستان های استان برای این رزمایش برگزار شده و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در رزمایش جهادگران فاطمی دو بیش از 600 گروه جهادی از استان حضور خواهند داشت، افزود: حضور گروه های جهادی در روستاها باعث از بین بردن نقشه های دشمن بوده و این خدمات که در مناطق محروم ارائه می شود باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

پیوست فرهنگی فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم باید با پای کار آوردن مردم باشد، ابراز کرد: اصلی ترین هدف ما نهادینه کردن کار جهادی در بین مردم و کادر سازی در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند

600 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی سمنان حضور دارند