مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-12بين الملل

فلسطینیان از آمریکا می خواهند ساخت سفارت در اراضی غصبی را متوقف کند


دو گروه حقوق بشری خواستار توقف فوری ساخت سفارت و مجموعه دیپلماتیک جدید آمریکا در قدس شدند که به گفته آن ها در زمینی ساخته می شود که از فلسطینیان غصب شده، - دو گروه حقوق بشری خواستار توقف فوری ساخت سفارت و مجموعه دیپلماتیک جدید آمریکا در قدس شدند که به گفته آن ها در زمینی ساخته می شود که از فلسطینیان غصب شده، افرادی که بسیاری از آنان شهروندان آمریکا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری میدل ایست آی، این درخواست توسط سازمان عدالت و مرکز حقوق اساسی به نیابت از خانواده های فلسطینی در نامه ای به وزیر خارجه آمریکا و سفیر این کشور در اسراییل ارائه شد.

در این نامه آمده است: اگر آمریکا به این برنامه ادامه دهد، نه تنها در غصب سرزمین فلسطینیان توسط اسراییل هم دست خواهد بود، بلکه یک عامل فعال در تصرف زمین شهروندان آمریکا می شود.

پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در 2018 به صورت یکجانبه قدس را به عنوان پایتخت اسراییل به رسمیت شناخت و تصمیم گرفت سفارت آمریکا را از تل آویو به این شهر منتقل کند، در فوریه 2021 وزارت خارجه آمریکا و سازمان مدیریت اراضی اسراییل از برنامه ای برای ساخت یک مجموعه دیپلماتیک جدید در قدس خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینیان از آمریکا می خواهند ساخت سفارت در اراضی غصبی را متوقف کند

فلسطینیان از آمریکا می خواهند ساخت سفارت در اراضی غصبی را متوقف کند