مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-12سياسي

بیش از 40 برنامه در مراکز کانون پرورشی اردبیل اجرا می شود


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بیش از 40 برنامه هم زمان با سی امین دوره «هفته کتاب» در مراکز کانون پرورش اردبیل اجرا می شود.

- اردبیل- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بیش از 40 برنامه هم زمان با سی امین دوره هفته کتاب در مراکز کانون پرورش اردبیل اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد بعدازظهر شنبه در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته کتابخوانی اظهار کرد: بیش از 40 برنامه همزمان با سی امین دوره هفته کتاب در مراکز کانون پرورش اردبیل اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 21 تا 27 آبان ماه سال 1401، با شعار ما همانیم که می خوانیم با نگاهی ویژه به ادبیات کهن در مراکز کانون استان برگزار می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: برگزاری کارگاه های کتابسازی، معرفی نویسندگان، برگزاری نمایشگاه و معرفی کتاب با موضوع ادبیات کهن، تقدیر از اعضای کتابخوانان و مروجان کتاب، برگزاری نشست های ادبی و برپایی جلسات نقد و بررسی کتاب از جمله برنامه های این هفته است.

ملک زاده فرد تصریح کرد: با برگزاری ویژه برنامه استانی هفته کتاب در اداره کل کانون استان، از کتاب آوای آفتاب شامل آثار ادبی 11 عضو مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 برنامه در مراکز کانون پرورشی اردبیل اجرا می شود

بیش از 40 برنامه در مراکز کانون پرورشی اردبیل اجرا می شود