مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-12سياسي

کارگاهی برای به حداقل رساندن خطاهای مجریان و گویندگان


کارگاه «فن بیان و بداهه گویی» با هدف به حداقل رساندن حاشیه ها و خطاهای احتمالی به ویژه در برنامه های زنده معاونت صدا برگزار می شود.

- کارگاه فن بیان و بداهه گویی با هدف به حداقل رساندن حاشیه ها و خطاهای احتمالی به ویژه در برنامه های زنده معاونت صدا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شاهید مظفری ـ قائم مقام معاون صدا ـ درباره این کارگاه خاطرنشان کرد: تفاوت این دوره با دوره های قبلی در طراحی آموزشی مبنی بر نیازسنجی و بر اساس فراوانی خطاها و اشتباهات رایج مشاغل مذکور است.

به این صورت که طبق هماهنگی با مرکز نظارت و ارزیابی سازمان و مطالعه بر روند نقدها و اشکال های موجود در برنامه های رادیویی طی سال های اخیر، اولویت هایی در نظر گرفت شد که منجر به طراحی این بسته آموزشی شده است.

وی به چهار سر فصل کارگاه فن بیان و بداهه گویی اشاره کرد و گفت: این دوره با محوریت ایرادهای رایج گویندگی و ادب رسانه ای، ایرادهای ناشی از آشنا نبودن به قوانین سازمانی و اسناد بالادستی، ایرادهای مربوط به گفتگوها و موقعیت های خاص حین گفتگو و اجرای برنامه و آشنایی با علوم شناختی و تکنیک عملیات رسانه ای برگزار می شود.

شاهید مظفری در پایان افزود: عوامل انگیزشی و ارزیابی برای این دوره ها پیش بینی شده است که بر اساس میزان کاهش خطاها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاهی برای به حداقل رساندن خطاهای مجریان و گویندگان

کارگاهی برای به حداقل رساندن خطاهای مجریان و گویندگان