مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-12سياسي

حرم سیده فاطمه(س) کرمانشاه توسعه می یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با اشاره به هویت مذهبی و فرهنگی زیارتگاه ها، گفت: حرم سیده فاطمه(س) کرمانشاه توسعه می یابد.

- کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با اشاره به هویت مذهبی و فرهنگی زیارتگاه ها، گفت: حرم سیده فاطمه(س) کرمانشاه توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت حیدری بعد از ظهر شنبه در کارگروه طرح توسعه حرم سیده فاطمه (س) که در سالن شهید باهنر فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با توجه به هویت بخشی فرهنگی و مذهبی به میدان آزادی کرمانشاه با کمک سازمان ها و خیرین اجرا می شود.

وی با بیان اینکه حرم مطهر سیده فاطمه (س) می تواند یکی از قطب های فرهنگی کلانشهر کرمانشاه باشد، افزود: این مکان ملجا و پناهگاه بسیاری از مردم کرمانشاه است که در طول روز برای زیارت و توسل به ائمه اطهار (ع) به این حرم مطهر مراجعه می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه با اشاره به منویات مراجع عظیم الشان در رابطه با جایگاه حرم مطهر سیده فاطمه (س)، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه حرم مطهر سیده فاطمه (س) در مرکز کلانشهر کرمانشاه مکانی برای برگزاری رویدادهای مذهبی همچون عزاداری سیدالشهدا (ع) ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم سیده فاطمه(س) کرمانشاه توسعه می یابد

حرم سیده فاطمه(س) کرمانشاه توسعه می یابد