مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 18:092022-11-12سياسي

ترویج فرهنگ انقاق از طریق طرح های کمیته امداد


رییس اداره کمیته امداد امام خمینی سوادکوه گفت: ترویج فرهنگ انفاق، احسان و صدقه یکی از برنامه های این نهاد در کنار خدمات قابل ارائه به نیازمندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه،علیرضا عابدی رییس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه در جلسه بررسی طرح ها و برنامه های کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، اظهار کرد: ترویج فرهنگ انفاق، احسان و صدقه یکی از برنامه های این نهاد در کنار خدمات قابل ارائه به نیازمندان است.

وی افزود: در شهرستان سوادکوه 5 هزار و 223 مشترک از کمیته امداد شهرستان سوادکوه صندوق صدقات خانگی دریافت کردند و ماهانه مبالغی را به عنوان صدقه پرداخت می کنند.

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ صدقه  84 صندوق در اماکن عمومی، 187 عدد صندوق در معابر نصب است و مردم شهرستان بر حسب اعتماد به این نهاد در این بخش مساعدت می کنند.

عابدی اظهار کرد: با توجه به  دستور کار جدید و تمرکز به پرداخت غیرحضوری صدقه برای  مشترکان، برچسب های پرداخت از طریق or  و بارکد خوان نصب شده و مشترکان می توانند از طریق گوشی موبایل و الکترونیکی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ انقاق از طریق طرح های کمیته امداد

ترویج فرهنگ انقاق از طریق طرح های کمیته امداد