مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-12اقتصادي

تخصیص 1200 میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری این استان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری این استان در نظر گرفته شده است.

سیدمحسن حمزه لو 21 آبان ماه در نشست با رییس و اعضای شورای شهر ارومیه بابیان اینکه در حال حاضر 10 پروژه بازآفرینی شهری در سطح شهرستان ارومیه در حال اجراست، ادامه داد: 1200 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های بازآفرینی شهری استان تخصیص یافته است.

وی گفت: در سال گذشته همچنین 456 تن قیر به ارزش بیش از 50 میلیاردریال برای بهسازی و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری به شهرداری ارومیه تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: برای تخصیص قیر رایگان در سال جاری نیز باید شهرداری صورت جلسه های قیرهای صرف شده را ارائه دهد تا بتوان سهمیه امسال را دریافت کرد.

وی با اشاره به طرح جامع شهر ارومیه نیز گفت: مطالعات طرح جامع شهر ارومیه براساس ضوابط شهرسازی و معماری پس از بررسی تخصصی و کارشناسی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: آمار و اطلاعات ارائه شده از طریق نهادهای متولی ملاک جمع بندی در طرح جامع است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1200 میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری آذربایجان غربی

تخصیص 1200 میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری آذربایجان غربی