مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-12اجتماعي

افزایش نسبی دمای هوا طی دو روز آینده در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه جو استان نسبتاً پایدار بوده و دمای هوا در طول روز افزایش خواهد داشت.

-  سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امشب از مقدار ابرناکی به تدریج کاسته می شود.

وی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه (22 و 23 آبان) جو استان نسبتاً پایدار بوده و با توجه به کم بودن پوشش ابر و وزش باد جنوبی (گاهی تند) بر دمای هوا در طول روز (بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی) افزوده خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: این پایداری جوی تا ظهر سه شنبه (24 آبان) ادامه خواهد داشت.

حاکمیت هوای بارانی و سرد از سه شنبه در اردبیل  محمدی ادامه داد: اما از بعدازظهر سه شنبه به تدریج با شمالی شدن جهت جریانات و کاهش نسبی دمای هوا بر میزان ابرناکی افزوده شده و از چهارشنبه (25 آبان) شاهد نفوذ سامانه بارشی ضعیفی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این سامانه عموماً نیمه شمالی استان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، ادامه داد: بنابراین طی روز چهارشنبه و صبح پنج شنبه (26 آبان) رخداد مه و بارش خفیف باران (در ارتفاعات بارش خفیف برف) بویژه در نوار شمالی استان محتمل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نسبی دمای هوا طی دو روز آینده در اردبیل

افزایش نسبی دمای هوا طی دو روز آینده در اردبیل