مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 19:152022-11-12اقتصادي

تکمیل پروژه های بالای 90درصد پیشرفت فیزیکی تا اول زمستان


مدیرکل راهداری استان مرکزی از تکمیل طرح های راهداری بالای 90درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان پاییز امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهرداد جهانی عصر امروز در بازدید از پروژه های در حال اجرای حوزه استحفاظی شهرستان شازند، به پیمانکاران مربوطه تأکید کرد: پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد باید قبل از فرا رسیدن زمستان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: در حوزه راه های روستایی شهرستان شازند در حال حاضر دو پروژه شامل زیرسازی و آسفالت راه های روستایی چهارچریک و بانه در حال اجرا هستند که امیدواریم تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان با همت پیمانکاران مربوطه تکمیل، افتتاح و مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: پروژه ساخت راه روستایی چهارچریک به طول هشت کیلومتر می باشد که پنج کیلومتر از آن زیرسازی و آسفالت شده و مابقی آن اکنون در مرحله اجرای لایه بیس است که به محض اتمام و شرایط مساعد جوی لایه آسفالت آن نیز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات زیرسازی و اجرای یک لایه آسفالت پروژه ساخت راه روستایی بانه نیز بطور کامل انجام شده و ضمن داشتن 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال حاضر پیمانکار مشغول اجرای لایه دوم آسفالت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های بالای 90درصد پیشرفت فیزیکی تا اول زمستان

تکمیل پروژه های بالای 90درصد پیشرفت فیزیکی تا اول زمستان