مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 19:222022-11-12سياسي

شهردار لالی عزل شد


پس از جلسه استیضاح شهردار لالی با مطرح شدن 8 سوال و موافقت 5 عضو شورای شهر مصوبه ای در خصوص عزل شهردار صادر که با موافقت کمیسیون تطبیق فرمانداری مورد تایید و اجرا قرار گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لالی،شورای شهر لالی امروز احسان فرامرزی شهردار لالی را به دلیل عدم احراز شرایط سکونت با اکثریت آراء عزل کردند و مصوبه ی آن را جهت طی مراحل به کمیته تطبیق ارسال کرده که این کمیته امروز با تشکیل جلسه ای با حضور فرماندار ، دادستان و یک عضو شورای شهر از سایر شهرها با مصوبه شورای شهر مبنی بر عزل احسان فرامرزی موافقت کردند .

پیش از این که شورای شهر جلسه ای در خصوص عزل شهردار داشته باشند جلسه استیضاح با مطرح شدن 8 سوال از شهردار صورت گرفت که از مهمترین سوالات مطرح شده موضوعاتی همچون قیرهای دریافتی ، تعمیر ماشین آلات شهرداری ، برگزاری مناقصات بدون اخذ مجوز ، وضعیت هزینه کرد عوارض آلایندگی ، سکونت شهردار در شهر ، مصالح موجود در سنگ شکن ، عدم هماهنگی و حضور در جلسات شورا و موارد دیگری بوده که هر چند شهردار به آن ها پاسخ داده اما اعضای شورای شهر از جواب ها قانع نشدند.

شهردار معزول شهر لالی در این خصوص اظهار داشت : از همان روز اول اعضای شورای شهر مطلع بودند که با توجه به شرایط خانوادگی توانایی سکونت خانواده را در شهر لالی نداشتم اما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار لالی عزل شد

شهردار لالی عزل شد