مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-12اقتصادي

فعالیت بیش از 100 تعاونی آموزشگاهی با عضویت 6 هزار و 800 دانش آموز در سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهدی مسکنی» در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تعاونی های آموزشگاهی در زمینه های تولید مصنوعات مختلف از جمله میز فوتبال دستی، - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راس هیئتی از مدیران ارشد معاونت امور تعاون از تعاونی آموزشگاهی هنرستان باقرالعلوم (ع) در منطقه 7 تهران بازدید و از فعالیت بیش از 100 تعاونی آموزشگاهی در سراسر کشور با عضویت 6 هزار و 800 دانش آموز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی مسکنی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: تعاونی های آموزشگاهی در زمینه های تولید مصنوعات مختلف از جمله میز فوتبال دستی، میز و صندلی دانش آموزی، طراحی و دوخت انواع لباس و پیراهن برای دانش آموزان، تولید زیورآلات و مدیریت بوفه مدارس مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه عضویت در تعاونی های دانش آموزی محدویت سنی ندارد، افزود: دانش آموزان پس از اتمام دوران تحصیل می توانند از طریق عضویت در انجمن فارغ التحصیلان همچنان سهام خود را حفظ یا به دانش آموزان جدیدالورود دیگر انتقال دهند.

معاون امور تعاون تقویت روحیه کارآفرینی و افزایش مهارت های تعاون محور در دانش آموزان را یکی از اهداف ایجاد تعاونی های دانش آموزشی در کشور عنوان و تأکید کرد: این نوع تعاونی ها زمینه ساز توسعه و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 100 تعاونی آموزشگاهی با عضویت 6 هزار و 800 دانش آموز در سراسر کشور

فعالیت بیش از 100 تعاونی آموزشگاهی با عضویت 6 هزار و 800 دانش آموز در سراسر کشور