مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-12پزشكي

بارندگی های خوزستان 347 نفر را راهی مراکز درمانی کرد


در پی بارش های 2 روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد 347 نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 347 نفر از مردم خوزستان بر اثر مشکلات تنفسی ناشی بارش پاییزی در 2 روز گذشته، به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ حبیب حی بر گفت: در پی بارش های 2 روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد 347 نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.

  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز می گوید: به افراد گروه های پرخطر با سابقه ابتلای به آسم و آلرژی، افرادی که سابقه تنگی نفس به دنبال بارندگی پاییزی در سال های قبل را دارند، مبتلایان به بیماری مزمن داخلی (قلبی – عروقی، کلیوی و …) و کودکان، توصیه می شود غیر از موارد ضروری از منزل و یا محل کار خارج نشوند.

  به گفته او هنگام بارش پاییزی حداقل تا 24 ساعت پس از قطع بارش از فعالیت ورزشی در هوای آزاد خودداری شود و افراد پرخطر در صورت نیاز به خروج از منزل، از ماسک مناسب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی های خوزستان 347 نفر را راهی مراکز درمانی کرد

بارندگی های خوزستان 347 نفر را راهی مراکز درمانی کرد