مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-12اقتصادي

تخصیص 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل کرمانشاه


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و کارفرمایی استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد باباخانی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اظهار کرد: یک تسهیلات قرض الحسنه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی از محل بند ب تبصره 16 برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که خوشبختانه با استفاده از آن بیش از 17 هزار شغل در استان ایجاد می شود و کاهش 2 درصدی نرخ بیکاری در استان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات به زودی آغاز می شود، گفت: رقم آن برای مشاغل انفرادی 150 میلیون تومان و برای مشاغل کارفرمایی چهار میلیارد تومان است.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه 2 موضوع مهم یعنی تسهیلات سفر رییس جمهور به استان و همچنین تبصره 16 را به منظور کاهش نرخ بیکاری در دستور کار دارد، ادامه داد: اعضای جلسه باید به این دو موضوع توجه ویژه داشته باشند و هماهنگی و همکاری های خود را برای تسریع در جذب به موقع این تسهیلات افزایش دهند.

باباخانی از کمیته نظارت بر اجرای طرح های اشتغالزایی خواست که نظارت و پیگیری های خود را برای جذب به موقع و همچنین اجرای هدفمند تسهیلات اشتغالزایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل کرمانشاه

تخصیص 2500 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل کرمانشاه