مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 20:402022-11-12سياسي

کافه کتاب آفتاب به دلیل عملکرد 3 ماهه اخیرش تعطیل شد


مدیر حوزه هنری خراسان رضوی در واکنش به نامه شهرداری مشهد مبنی بر تعطیلی کافه کتاب آفتاب، خطاب به مدیر آن گفت: نمی شود هرچه در چنته داری برای ضدیت با فضای فرهنگی خرج کنی و بعد بگویی چرا من را تعطیل می کنند.

- مجید عسگری در حاشیه نشست خبری ستاد برگزاری هفته کتاب خراسان رضوی، در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی کافه کتاب آفتاب مشهد اظهار کرد: به دلیل تسامح و تساهل مدیران جمهوری اسلامی در فضای هنر و رسانه، این گونه شده که اشخاصی در حوزه های مختلف تئاتر، کتاب و سینما هر آنچه دلشان می خواهد به فضای رسمی کشور می گویند، ولی در جایی که قرار است امتیازی که نظام به آن ها داده قطع شود، فریاد وا اسلاما سر می دهند.

وی خطاب به مدیر کافه کتاب افزود: نمی شود شما در سه ماه گذشته هر آنچه در چنته داری برای ضدیت با فضای فرهنگی خرج کنی و بعد بگویی چرا من را تعطیل می کنند؟ در غرب هم که لیبرال ترین و دموکرات ترین کشورها هستند، سلیبریتی ها اینگونه حرف نمی زنند.

من از آقای حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، مطالبه کردم که چرا دوستانی که نکات تعرض آمیز جدی بیان کردند، در هفته کتاب و دیگر رویدادها به آن ها امتیاز می دهید.

وی یادآور شد: در استوری هایی که منتشر شده است، امضای خود من هست که سال 92 وقتی به عنوان مدیر فرهنگ سرای بهشت فعالیت می کردم، بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه کتاب آفتاب به دلیل عملکرد 3 ماهه اخیرش تعطیل شد

کافه کتاب آفتاب به دلیل عملکرد 3 ماهه اخیرش تعطیل شد