مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 22:002022-11-12سياسي

حمایت از ایران اینترنشنال و بی بی سی گناه کبیره است


تقویت رسانه هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه ها و حمایت از این رسانه ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه ها جهاد رسانه ای است.

- ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تقویت رسانه هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی، کار کردن برای این رسانه ها و حمایت از این رسانه ها گناه کبیره است و مقابله با این رسانه ها جهاد رسانه ای است.

آیت الله عباس کعبی در سخنرانی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به فرازی در زیارت جامعه کبیره در بیان مقامات و فضائل اهل بیت (ع) عنوان کرد: برخی از فضائل اهل بیت که ما مأمور به شناخت اهل بیت (ع) با این اوصاف هستیم اقامه نماز و زکات، امر به معروف و نهی ازمنکر و جهاد برای خدا است.

وی افزود: اهل بیت (ع) به گونه ای جهاد می کردند که تبلیغ علنی دین شود، حدود الهی اجرا شود، احکام شرع نشر پیدا کند و سبک زندگی الهی در جامعه ترویج شود و تا جایی این جهاد را انجام دادند که به مقام رضای الهی رسیدند و در سایه عمل به این اوصاف پیامبران گذشته را تصدیق کردند.

وی با اشاره به نحوه جهاد اهل بیت (ع) که در زیارت نامه های مختلف به آن تأکید شده است، گفت: اهل بیت و پیامبر (ص) همه بدون استثنا مجاهد فی سبیل الله بودند زیرا جهاد فقط به معنی جنگ با شمشیر نیست بلکه هر تلاشی در راه خدا که ویژگی های خاصی داشته باشد را جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ایران اینترنشنال و بی بی سی گناه کبیره است

حمایت از ایران اینترنشنال و بی بی سی گناه کبیره است