مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-12اقتصادي

معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد آسفالت شد


بخشدار مرکزی شهرستان بهاباد از انجام عملیات زیرسازی و آسفالت حدود 70 هزار مترمربع از معابر روستاهای این بخش با صرف اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 650 میلیون تومان خبر داد.

- عباس شیرریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد به همت بخشداری مرکزی و با همکاری بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری یزد توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: در همین راستا 25 هزار مترمربع از معابر روستای احمد آباد با مجموع اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال زیرسازی و آسفالت است.

شیرریز همچنین از اجرای زیرسازی و آسفالت معابر روستای کریم آباد خبر داد و بیان کرد: 12 هزار مترمربع از معابر این روستا با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون تومان زیرسازی و آسفالت شده است.

وی از صرف 100 میلیون تومان برای زیرسازی و 400 میلیون تومان برای آسفالت 3 هزار مترمربع از معابر روستای دهنودشت در بخش مرکزی بهاباد خبر داد و افزود: در روستای گرگین آباد این بخش نیز 3 هزار مترمربع معابر با صرف اعتبار 200 میلیون تومان برای زیرسازی و 500 میلیون تومان برای آسفالت عملیاتی شد.

بخشدار مرکزی بهاباد گفت: 5 هزار مترمربع از معابر روستای رحیم آباد نیز زیرسازی و آسفالت شده که برای آسفالت این معابر این روستا یک میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد آسفالت شد

معابر روستاهای بخش مرکزی بهاباد آسفالت شد