مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 23:072022-11-12سياسي

امام جمعه شهرکرد: رضایت حداکثری مردم «منظریه» را جلب کنید


امام جمعه شهرکرد به همراه تعدادی از مسئولان استانی، در نشستی صمیمی با مردم منظریه، به گفت وگو و بررسی مطالبات و مشکلات مردم این محله پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه شنبه در نشستی صمیمی با مردم محله منظریه با بیان اینکه نیازمندی های دنیوی نباید ما را از توجه به نیازمندی های اخروی بازدارد، گفت: در مساجد حضور مستمر داشته باشید و جوانان و نوجوانان خود را به قرآن، مسجد و معنویت متصل کنید.

جوانی که در مسجد پرورش یابد، مسجدسوز و هتاک نمی شود نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جوانان را رها نکنید تا در دام دشمنان نیفتند و تمام فکر و ذهن آنان متأثر از فضای مجازی نباشد.

نکونام با اشاره به اینکه جوانی که در مسجد پرورش یابد و کار جهادی کند، به مقدسات هتاکی نمی کند و مسجدسوز نمی شود، بلکه مسجدساز خواهد شد، افزود: محله را با توجه ویژه به مسجد آباد کنید و حضور پرشور داشته باشید.

وی با بیان اینکه مطالبات مطرح شده، منتقل و پیگیری می شود و ان شاالله نتیجه بخش است، تصریح کرد: مسئولان حاضر در این نشست، درخواست ها را شنیدند و حتما برای حل مشکلات برنامه ریزی می کنند و گامی برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: رضایت حداکثری مردم «منظریه» را جلب کنید

امام جمعه شهرکرد: رضایت حداکثری مردم «منظریه» را جلب کنید