مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 23:402022-11-12فرهنگي

ورود افراد غیرحرفه ای به حوزه کتاب آسیب زاست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ورود افراد غیرحرفه ای و غیرمتخصص به عرصه کتاب و علی الخصوص کتاب کودک و نوجوان را از آسیب های جدی این حوزه عنوان کرد و گفت: - حضور این افراد و رواج کتاب سازی و افزایش کمی کتابهایی که زحمتی برای تهیه و تالیف آن کشیده نشده از آسیب های جدی حوزه نشر کودک و نوجوان است.

سیدقاسم ناظمی، در نشست علمی بررسی وضعیت کتاب کودک و نوجوان در دهه اخیر، نویسندگی و تولید اثر در حوزه کودک و نوجوان را بسیار مهم و در عین حال سخت و تخصصی عنوان کرد و گفت: برای فعالیت در این حوزه باید از سواد ادبی و سواد انسان شناسی و روانشناسی بالایی برخوردار بود و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان باید از این دو شاخصه مهم برخوردار باشند.

وی افزود: اگر کتابهای تولید شده در عرصه کودک و نوجوان دارای کیفیت مطلوب و محتوای قدرتمند باشد بدون شک از سوی مخاطب نیز مورد استقبال واقع خواهد شد.

ناظمی، اظهار امیدواری کرد ناشران تخصصی کودک و نوجوان در استان تقویت شوند تا مردم بتوانند به این انتشارات اعتماد کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، ورود افراد غیرحرفه ای و غیرمتخصص به عرصه کتاب و علی الخصوص کتاب کودک و نوجوان را از آسیب های جدی این حوزه عنوان کرد و گفت: حضور این افراد و رواج کتاب سازی و افزایش کمی کتابهایی که زحمتی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد غیرحرفه ای به حوزه کتاب آسیب زاست

ورود افراد غیرحرفه ای به حوزه کتاب آسیب زاست