مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 00:302022-11-12حوادث

زنگ خطر تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از به صدا درآمدن زنگ خطر وقوع تصادفات در این استان خبرداد و گفت: باید همه دستگاه های متولی که در زمینه ترافیک نقشی دارند با حساسیت بیشتر توجه کنند.

- سردار کیقباد مصطفایی با اشاره به اینکه امنیت جاده ها به لحاظ ترافیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: در هفت ماهه سال جاری 15 هزار و 485 فقره تصادف در استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 26 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به کاهش یک درصدی متوفیان حوادث رانندگی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ششمین استان کشور به لحاظ نرخ وقوع تصادف در هر 100 هزار نفر است.

فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میانگین نرخ وقوع تصادفات در کشور در هفت ماهه امسال یک هزار و 432 فقره بوده اما آمار استان کهگیلویه و بویراحمد دو هزار و 171 فقره است یعنی 738 فقره تصادف در اسن استان نسبت به سایر استانهای کشور بیشتر است.

سردار مصطفایی تاکید کرد: زنگ خطر وقوع تصادفات در استان کهگیلویه و به صدا درآمده است و باید همه دستگاههای متولی که در زمینه ترافیک نقشی دارند با حساسیت بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی، صعب العبور و پرپیچ خم و هزینه راهسازی چندین برابر سایر استانهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد

زنگ خطر تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد