مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 00:352022-11-12اقتصادي

کاهش 25 درصدی صادارت خراسان رضوی طی 7 ماه ابتدای سال جاری


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره میزان صادارت از استان طی 7 ماه گذشته گفت: در این مدت 1187 تن کالا به ارزش 673 میلیون دلار صادارت از استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 25 درصد و از لحاظ ارزشی 13 درصد کاهش داشته است.

- رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد کاهش 25 درصدی صادارت خراسان رضوی طی 7 ماه ابتدای سال جاری ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره میزان صادارت از استان طی 7 ماه گذشته گفت: در این مدت 1187 تن کالا به ارزش 673 میلیون دلار صادارت از استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی 25 درصد و از لحاظ ارزشی 13 درصد کاهش داشته است.

محمدعلی امیر فخریان در گفت وگو با ایسنا در خصوص تراز تجاری خراسان رضوی و میزان صادارت طی 7 ماه گذشته اظهار کرد: اگر روند صادارت از خراسان رضوی در این مدت را بررسی کنیم، میزان صادارت در ابتدای سال کاهش 30 درصدی داشت که اکنون به 13 درصد رسیده است، یعنی روند صادارت صعودی است.

کاهش اولیه صادارت در ماه های ابتدایی موجب شده تا روند صادارت کاهشی در نظر گرفته شود، اما اگر میزان صادارت مهر ماه امسال را با سال قبل مقایسه کنیم صادارت وضعیت مناسبی داشته و رو به رشد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی صادارت خراسان رضوی طی 7 ماه ابتدای سال جاری

کاهش 25 درصدی صادارت خراسان رضوی طی 7 ماه ابتدای سال جاری