مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:142022-11-13سياسي

شهید عباس سروی: امام خمینی تنها رهبری بود که به غرب و شرق لغزش و گرایش نداشت


امام خمینی تنها رهبری بود که در جهان توانست انقلاب به این بزرگی را رهبری کند بدون اینکه گرایش و لغزشی بطرف امپریالیسم غرب یا سوسیالیسم شرق داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روحانی شهید عباس سروی در وصیت نامه خود آورده است: امام خمینی تنها رهبری بود که در جهان توانست انقلاب به این بزرگی را رهبری کند بدون اینکه گرایش و لغزشی بطرف شدن روح است و با سلام و درود به تنها امید مستضعفان بعد از الله مهدی موعود(عج) یگانه منجی عالم بشریت که ان شاءالله با ظهور خود، ستمدیدگان و زجرکشیدگان جهان را از زیر یوغ مستکبران و ستمگران نجات خواهد داد.

این آیه خداوند کریم در قرآن حکیم به تحقق خواهد پیوست که به راستی مستضعفان وارثان زمین هستند و با سلام و درود به نایب بر حقش رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران، این ابرمرد تاریخ از تبار ابراهیم و از سلاله پاک پیامبران و فرزند زهرا و زاهد شب و شیر غرنده بر مستکبران و ابرقدرت های جهان که به درستی خمینی تنها ابرمردی بود که توانسته با شجاعت و صراحت کامل بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

امام خمینی تنها رهبری بود که در جهان توانست انقلاب به این بزرگی را رهبری کند بدون اینکه گرایش و لغزشی بطرف امپریالیسم غرب یا سوسیالیسم شرق داشته باشد و با هوشیاری ملتی را که 2500 سال زیر یوغ حکومت های استبدادی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید عباس سروی: امام خمینی تنها رهبری بود که به غرب و شرق لغزش و گرایش نداشت

شهید عباس سروی: امام خمینی تنها رهبری بود که به غرب و شرق لغزش و گرایش نداشت